تصاویری از طبیعت ایران و هرمزگان
تصاویری از طبیعت ایران و هرمزگان

تصاویری از طبیعت ایران و هرمزگان

عکاس امین حکمت نیا

دانشگاه آزاد بندرعباس Islamic Azad University, Bandarabbas Branch = IAUBA

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر اساس معماری ایرانی - اسلامی و هرمزگانی و بر مبنای اقلیم گرم و مرطوب 

توسط دکتر شهریار مشیری طراحی و اجرا شده است.  

این معماری در نوع خود بی نظیر است و در تاریخ استان هرمزگان هیچ گاه خدمات ارزنده جناب آقای دکتر مشیری فراموش نخواهد شد.



برای بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید



جشن فارغ التحصیلی

ساختمان آموزشی

کتابخانه مرکزی

محوطه پردیس

محوطه پردیس

سر درب دانشگاه آزاد بندرعباس

در حال ساخت


دکتر شهریار مشیری
موسس و طراح دانشگاه آزاد بندرعباس

دکتر شهریار مشیری
موسس و طراح دانشگاه آزاد بندرعباس

 


نظرات 4 + ارسال نظر
Ava دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:46

Ava666

negar سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 13:32

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

اسلام یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 14:28

عکس های زیبایی هستن ازینکه ز حمات آقای دکتر رو به تصویر کشیدی هم ممنونم

فیصل دانش دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 01:18

امین جان عکس های بسیار زیبایی بود .... ضمن اینکه زحمات دکتر مشیری عزیز همیشه قابل تقدیر بوده و بسیار با ارزش است.. همیشه پیروز و موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد